Workshop : 'Denken, communiceren en acteren vanuit de klant'

Klanten stellen hoge eisen. Naast kwaliteit van het geleverde product, is de klantvriendelijkheid van iedere collega vaak doorslaggevend voor de terugkerende klant. Hoe ervaart de klant jullie als bedrijf? Tijdens de workshop Klantbeleving staan we hier uitgebreid bij stil. Vanuit bewustwording en denken, acteren en communiceren vanuit de klant analyseren en evalueren we de klantbeleving. Door oefeningen en discussie ervaar je dat klantbeleving een mindset is.

Workshop : 'Denken, communiceren en acteren vanuit de klant'

Klanten stellen hoge eisen. Naast kwaliteit van het geleverde product, is de klantvriendelijkheid van iedere collega vaak doorslaggevend voor de terugkerende klant. Hoe ervaart de klant jullie als bedrijf? Tijdens de workshop Klantbeleving staan we hier uitgebreid bij stil. Vanuit bewustwording en denken, acteren en communiceren vanuit de klant analyseren en evalueren we de klantbeleving. Door oefeningen en discussie ervaar je dat klantbeleving een mindset is.
Speciale aandacht voor de energiedominante competenties: FLEXIBEL REAGEREN, OPMERKEN, INITIATIEF NEMEN
5/5

Na de workshop ontvangt iedere deelnemer een sfeerimpressie van deelnemers en opdrachtgevers van upUco. Deze sfeerimpressie staat bol van ervaringen, quotes en foto’s van medewerkers, managers en directieleden die de trainingen van upUco gevolgd hebben.

Voor wie:

(Project-) Teams, Gelegenheidsteams, Afdelingen en Organisaties.

Plaats, datum en tijd

In overleg met UpUco. 

Kosten

Per team €999.- excl. btw (incl. Persoonlijke Talenten Analyse en indien gewenst een jaar lang een account op TalentConnect Open).

Aantal deelnemers

Maximaal 10

Disclaimer | Werken bij | © 2019 – upUco Coach a Colleague B.V.

×
×

Winkelmand